REGULAMIN HOTELOWY
Pracownicy Zespołu Pałacowo-Parkowego w Rzucewie będą Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.
Pokój w Zamku wynajmowany jest na doby.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy o godzinie 12:00. Jeżeli nie stwierdzono jednoznacznie inaczej, Goście hotelowi muszą opuścić zajmowany pokój do godz. 12:00 ostatniego dnia rezerwacji. W przeciwnym razie zostaną naliczone koszty kolejnego noclegu.
Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę.
W przypadku chęci przedłużenia pobytu prosimy o jak najszybszy kontakt z pracownikiem recepcji. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
Hotel ma obowiązek zapewnić:
* bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu
* profesjonalną i uprzejmą obsługę
* sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń na życzenie gościa
* w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
* udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
* przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu
* przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu
W całym obiekcie hotelowym istnieje całkowity zakaz palenia papierosów, e-papierosów i podgrzewaczy tytoniu. Zapach dymu oznacza złamanie tego zakazu i konieczność dearomatyzacji pokoju, która kosztuje 1000 złotych i zostanie doliczona do rachunku. Opłata ta może zostać doliczona do 2 godzin po wymeldowaniu gościa.
Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest wyłączona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z winy jego, zwierząt i dzieci przebywających pod opieką gościa lub z winy odwiedzających go osób.
Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.
W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 8.00.
Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
Obiekt prowadzi również działalność w zakresie organizacji imprez, w związku z czym podczas pobytu gościa w hotelu mogą występować hałas i zakłócenia ciszy nocnej. Z tego tytułu gościom nie należy się odszkodowanie, rekompensata ani rabat.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na adres przez niego wskazany.
W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc, a następnie przekaże na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
Zwierzęta są akceptowane. Obowiązuje dodatkowa opłata zgodna z cennikiem hotelowym.
W Hotelu zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa gości hotelowych. Dane z monitoringu są przechowywane przez około 14 dni. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
Wejmar Sp/ z o.o. z siedzibą w Wejherowie, Plac Jakuba Wejhera 4, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO 0000339187 , posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP 588 233 0474 oraz numer statystyczny REGON 220884916 , zwanym dalej Zamek Rzucewo
1. Klienci potwierdzają swoją pełną zdolność do czynności prawnych, niezbędną do wywiązania się z niniejszych warunków.
2. Klienci akceptują warunki sprzedaży Zamku Rzucewo i warunki sprzedaży dla zarezerwowanej ceny obowiązujące w momencie rezerwacji. Żadna rezerwacja nie jest możliwa bez takiej zgody.
3. Dokonanie rezerwacji za pośrednictwem panelu rezerwacyjnego na stronie internetowej www.zamekrzucewo.pl jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz pełnym i bezwarunkowym przyjęciem niniejszych ogólnych warunków sprzedaży i warunków sprzedaży dla rezerwowanej ceny.
4. Strona www.zamekrzucewo.pl obejmują następujące dane:
Informacje prawne umożliwiające precyzyjną identyfikację Zamek Rzucewo stwierdzające jej nazwę rejestrową, miejsce prowadzenia działalności, adres e-mail, numer telefonu, oficjalną siedzibę, indywidualny numer płatnika VAT.
Główne cechy oferowanego zakwaterowania (udogodnienia hotelowe można obejrzeć na etapie rezerwacji)
Dodatkowe oferowane usługi (dostępne za pośrednictwem strony internetowej
Ceny
Metody płatności
Warunki ogólne sprzedaży i warunki sprzedaży dla rezerwowanej ceny
Ważność oferty i jej cena
Minimalny okres rezerwacji proponowanych ofert
Akceptowane metody płatności
5. W panelu rezerwacyjnym znajdują się szczegóły dotyczące oferty, terminu zakwaterowania i ceny.
6. Wiadomość e-mail zawierająca podsumowanie rezerwacji oraz potwierdzenie jej otrzymania jest wysyłana za pośrednictwem adresu e-mail: recepcja@zamekrzucewo.pl
7. Klienci potwierdzają, że zapoznali się i zaakceptowali niniejsze warunki sprzedaży oraz warunki sprzedaży dla rezerwowanej ceny dostępne na stronie www.zamekrzucewo.pl.
8. Niniejsze warunki sprzedaży dotyczą wszystkich rezerwacji przez Internet dokonywanych za pośrednictwem panelu rezerwacyjnego.
9. Rezerwację uznaje się za przyjętą przez Zamek Rzucewo po zaksięgowaniu całkowitej wpłaty
1. Przed każdą rezerwacją klienci muszą podać informacje wymagane w formularzu lub wniosku rezerwacyjnym.
2. Klienci poświadczają prawdziwość i dokładność przekazanych informacji.
3. Proces rezerwacji internetowej składa się z następujących głównych etapów:
Krok 1: Odnalezienie oferty, wybranie terminu oraz pokoju wraz z ceną.
Krok 2: Wypełnienie formularza rezerwacji na stronie internetowej wraz z podaniem danych klienta.
Krok 3: Sprawdzenie szczegółów rezerwacji, całkowitej ceny i obowiązujących warunków sprzedaży oraz wprowadzenie wszelkich koniecznych zmian (pokoju, ceny, usług dodatkowych), wyłącznie w przypadku rezerwacji przez Internet.
Krok 4: Zapoznanie się z warunkami sprzedaży i warunkami sprzedaży dla rezerwowanej ceny oraz zaakceptowanie ich przed potwierdzeniem rezerwacji.
Krok 5: Potwierdzenie rezerwacji przez Gościa hotelowego poprzez wpłacenie bezzwrotnej należności za pobyt. Za datę dokonania wpłaty uznaje się datę zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy Zamku Rzucewo. Wpłata rozliczana jest rachunkiem zwykłym (paragon), fakturą imienną lub fakturą VAT. Rezerwacji potwierdzonej wpłatą nie można zmieniać. W przypadku anulacji lub wcześniejszego zakończenia pobytu Gościom hotelowym nie przysługuje zwrot wpłaconej należności.
Krok 6: Za pośrednictwem panelu rezerwacyjnego klient otrzyma niezwłocznie wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia rezerwacji na uprzednio podany adres. Potwierdzenie zawiera ofertę, zarezerwowane usługi, datę oraz cenę.
1. Recepcja hotelowa jest czynna całą dobę.
2 Zakwaterowanie odbywa się od godz. 15:00. Jeżeli nie stwierdzono jednoznacznie inaczej, Goście hotelowi muszą opuścić zajmowany pokój do godz. 12:00 ostatniego dnia rezerwacji. W przeciwnym razie zostaną naliczone koszty kolejnego noclegu.
3. Rezerwacja jest ważna do godz. 18:00 w dniu przyjazdu, chyba, że klient poinformuje Zamek Rzucewo telefonicznie lub mailowo o możliwości późniejszego przyjazdu. Po godzinie 18:00 rezerwacja jest anulowana, a klientowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty.
4. Klienci zobowiązują się przestrzegać regulaminu hotelowego dostępnego w recepcji Zamku Rzucewo.
5. Za zgubienie klucza do pokoju obowiązuje opłata w wysokości 150 zł.
1. Fotografie wyświetlane na stronie internetowej www.zamekrzucewo.pl mają jedynie charakter poglądowy. Mimo iż dokładamy wszelkich starań, aby fotografie, grafiki i tekst używane do prezentacji oferty hotelu dawały jak najdokładniejszy obraz zakwaterowania, mogą występować pewne rozbieżności, zwłaszcza w wyniku zmian umeblowania lub ewentualnych remontów.
2. Treść zamieszczona na stronie internetowej, w prospektach, ulotkach oraz innych drukach i przekazach reklamowych nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego.
3. Każda rezerwacja lub płatność, która jest nieprawidłowa, nieskuteczna, niepełna lub będąca wynikiem oszustwa z winy klienta, spowoduje anulowanie przez Zamek Rzucewo rezerwacji na koszt klienta, bez zwrotu wpłaconej kwoty i uszczerbku dla prawa wniesienia pozwu cywilnego lub karnego przeciwko Zamku Rzucewo.
4. Zamek Rzucewo nie ponosi odpowiedzialności za błędy systemu rezerwacyjnego. W przypadku błędu wynikającego z przyczyn niezależnych od Zamku Rzucewo całość wpłaconej kwoty zostanie zwrócona zamawiającemu.
5. Klienci ponoszą wyłączną odpowiedzialność za dokonany przez nich wybór usług i zgodność tych usług z ich potrzebami. Zamek Rzucewo nie ponosi odpowiedzialności w tym względzie.
1. Reklamacje dotyczące niewykonania lub nieprawidłowego wykonania usług hotelowych muszą, w celu ułatwienia rozpatrzenia, zostać przekazane natychmiast po wykryciu nieprawidłowości przez Gościa hotelowego w recepcji hotelowej lub przed zakończeniem doby hotelowej ostatniego dnia pobytu. W innym przypadku uznaje się, że Gość hotelowy nie wnosi zastrzeżeń i wnioski oraz reklamacje po opuszczeniu hotelu nie będą uwzględniane.
1. Ceny dotyczące rezerwacji usług są wskazywane przed rezerwacją i w jej trakcie.
2. Prezentowane ceny są cenami za jeden pokój, dla wybranej liczby osób i wybranego okresu.
3. Ceny potwierdzone klientowi są cenami obejmującymi podatek VAT, opłatę klimatyczną oraz bezpłatny parking. Ceny te obowiązują wyłącznie przez okres podany na stronie internetowej www.zamekrzucewo.pl
4. Jeżeli płatność na rzecz hotelu jest realizowana w walucie innej niż waluta potwierdzona w rezerwacji, klient ponosi koszty wymiany.
5. Niezależnie od ich pochodzenia, wszystkie rezerwacje są płatne w lokalnej walucie hotelu.
6. W ofercie dostępnej na stronie internetowej usługi dodatkowe mogą być dodatkowo płatne.
7. Ceny zawierają podatek VAT obowiązujący w dniu rezerwacji, a wszelkie zmiany obowiązującego podatku VAT będą automatycznie uwzględniane w cenach widniejących w dniu rozliczenia.
8. Każda zmiana wysokości podatku VAT lub nowe podatki nałożone przez władze zostaną automatycznie uwzględnione w cenach widniejących w dniu rozliczenia.
9. Potwierdzenie rezerwacji klienta przesłane przez Zamek Rzucewo będzie zawierać całkowitą kwotę zamówienia.
1. W przypadku korzystania z panelu rezerwacyjnego płatność możliwa jest wyłącznie za jego pomocą.
2. Płatności można dokonać w recepcji : kartą, blikiem, gotówką lub przelewem na konto
na konto: PKO BP 59 1020 1912 0000 9602 0087 5997
Dane firmy: WEJMAR Sp. z o.o. Pl. Jakuba Wejhera 4 84-200 Wejherowo W tytule proszę wpisać : ZAMEK - termin rezerwacji
1. W celu realizacji rezerwacji przez Internet niezbędne jest uzupełnienie danych osobowych.
2. Klienci mają prawo odmowy podania danych ze względów prawnych, zakwestionowania ich, uzyskania do nich dostępu i ich zmodyfikowania za pomocą adresu e-mail: recepcja@zamekrzucewo.pl, co może wiązać się z utrudnieniem wprowadzenia rezerwacji.
3. Zamek Rzucewo może wysyłać do klientów wiadomości e-mail, w szczególności newsletter, oferty promocyjne i ankiety zadowolenia po pobycie w hotelu. W wiadomości e-mail wysyłanej w celach handlowych i marketingowych znajduje się łącze umożliwiające klientom anulowanie subskrypcji.
4. Zamek Rzucewo może odmówić przyjęcia rezerwacji klienta, którego zachowanie było wcześniej niewłaściwe i obejmowało: agresję, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkód i wandalizm, problemy z płatnością.
1. Siła wyższa to każde zdarzenie pozostające poza kontrolą, niemożliwe do przewidzenia i stanowiące przeszkodę nie do przezwyciężenia, które uniemożliwia Zamek Rzucewo wywiązanie się z części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, za co Zamek Rzucewo nie ponosi odpowiedzialności.
2. Zamek Rzucewo oraz Gość hotelowy zobowiązują się do polubownego rozwiązania sporów w terminie 90 dni od zgłoszenia uwag przez Gościa hotelowego zgodnie z punktem „Reklamacje”. Po tym terminie wszelkie spory rozwiązywane są zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
1. W przypadku, gdy przynajmniej jedno postanowienie warunków sprzedaży Zamku Rzucewo okaże się niemożliwe do wyegzekwowania lub będzie jako takie postrzegane w świetle przepisów prawa, regulacji lub w związku z ostateczną decyzją właściwego sądu, pozostałe postanowienia zachowają swoją ważność i zakres
1. Zamek Rzucewo w dowolnym momencie może zmienić niniejsze warunki sprzedaży przez Internet. Nowa wersja zostanie opublikowana i będzie automatycznie obowiązywać wszystkich jej klientów, chyba, że Gość hotelowy zaakceptował wcześniejszą wersję warunków.
2. Akceptacja wcześniejszych warunków nie zwalnia Gościa hotelowego z przestrzegania nowych zasad i warunków sprzedaży.
3. Goście hotelowi powinni również zapoznać się z regulaminem hotelu dostępnym w recepcji Zamku Rzucewo oraz dodatkowymi warunkami sprzedaży dołączonymi do każdego rodzaju ceny, pokoju lub usługi wymienionych w cenniku.